Loading

monobank «А моно?» (гран-прі EFFIE 2020)

А моно, щоб чужа реклама стала нашою?

Ціль:

«А моно рости із швидкістю 150 000 клієнтів на місяць?» Залучити нових клієнтів та змінити ставленняконсервативної аудиторії до банку нового формату і переконати її, що банк у смартфоні може бути кращекласичного банку.

Ідея проету:

Рекламні блоки на телебаченні заповнені рекламою їжі, напоїв та техніки – і все це можна взяти у розстрочкуіз карткою monobank чи отримати за них кешбек. Ми змусили рекламні ролики інших брендів рекламуватирозстрочку та кешбек від monobank!

Медіа:

Кампанія на ТБ, в діджиталі та зовнішній рекламі. Було створено 125 версій відео, які таргетувалися на різнісегменти ЦА. На ТБ ми реалізували незвичайне медійне рішення – «причепи» – 5 сек. ролики, які йшли у рекламних блоках одразу після роликів із рекламою техніки,  напоїв та їжі.  Ролики говорили про те що, товар, який рекламувався тільки що, моно взяти у розстрочку, або отримати за нього кешбек.

Період: липень-жовтень 2020

Результати: 400 000 нових клієнтів під час кампанії

Наступний кейс