Loading

Rexona

Rexona Match'n'Catch

Перед нами стояла задача змінити ставлення суспільства до онлайн-банкінгу та побудувати знання про перший необанк в Україні. Ми помітили, що на ТБ великий клаттер роликів займають категорії FMCG та побутової техніки. Та подумали, чому б не зробити, щоб чужа реклама працювала на нас та прив’язали спеціально створені ролики про кешбек та кредити одразу після категорій FMCG та побутової техніки. Ми назвали їх роликами-причепами.

Результати:
  • Ріст клієнтської бази прискорився зі 100 до 150 тыс. в місяць
  • Знання зросло з 27% до 50% за рік
  • monobank став #3 банком по кредитним картам

Нагороди: Effie Awards Золото медіа інновація, золото Фінанси, Гран-прі

Наступний кейс