Медіа-радар січень 2025🤝🏻
Медіа-радар січень 2025🤝🏻
Як почався 2025 рік для медіа-ринку? Розбираємось в новому випуску дайджесту!
📉 Споживач: Індекс споживчих настроїв демонстрував високу волатильність протягом 2024, але в грудні вийшов на рівень початку року;
📺 ТБ: Змінилась баїнгова цільова аудиторія з Січня 2025;
🎮 In-game реклама: Платформа Roblox охоплює 1,2 мільйона українських користувачів, пропонуючи інноваційні способи реклами для молоді;
📡 OTT: З 2025 року Sweet.TV та Київстар ТБ об’єднують свої можливості, пропонуючи розміщення реклами в одному пакеті;
✨ Кейс “Файні Льоди”: Завдяки TikTok-кампанії бренд залучив тисячі підписників, а офіціант, який став обличчям бренду, став справжньою зіркою для дітей;
Читайте за посиланням : Initiative_Radar_Jan_2025.pptx
#Медіа2025 #МаркетингУкраїна #ТрендиРеклами #МедіаАналітика #InGameРеклама #OTTПлатформи #TikTokКампанії #ТБРеклама #РекламнийРинок #DigitalМаркетинг