Loading

Медіа-радар січень 2025🤝🏻

Медіа-радар січень 2025🤝🏻

Як почався 2025 рік для медіа-ринку? Розбираємось в новому випуску дайджесту!

📉 Споживач: Індекс споживчих настроїв демонстрував високу волатильність протягом 2024, але в грудні вийшов на рівень початку року;

📺 ТБ: Змінилась баїнгова цільова аудиторія з Січня 2025;

🎮 In-game реклама: Платформа Roblox охоплює 1,2 мільйона українських користувачів, пропонуючи інноваційні способи реклами для молоді;

📡 OTT: З 2025 року Sweet.TV та Київстар ТБ об’єднують свої можливості, пропонуючи розміщення реклами в одному пакеті;

Кейс “Файні Льоди”: Завдяки TikTok-кампанії бренд залучив тисячі підписників, а офіціант, який став обличчям бренду, став справжньою зіркою для дітей;

Читайте за посиланням : Initiative_Radar_Jan_2025.pptx

#Медіа2025 #МаркетингУкраїна #ТрендиРеклами #МедіаАналітика #InGameРеклама #OTTПлатформи #TikTokКампанії #ТБРеклама #РекламнийРинок #DigitalМаркетинг

Більше новин