Loading

«Лев Матчу» від «Львівське 1715»

«Львівське 1715»

Ціль:

«Львівське 1715» є спонсором збірної України з футболу і за підсумками голосування вболівальниківнагороджує найкращого гравця матчу власною футбольною нагородою «Лев Матчу». Як залучити якнаймогабільше вболівальників голосувати під час матчу?

Ідея проекту: 

Створити вболівальникам новий досвід голосування за допомогою сучасних технологій Smart-TV на платформі MEGOGO – можливість голосувати за «Лева Матчу» під час трансляції за допомогою пульту керування ТБ.

Медіа:

Стрімінгова платформа MEGOGO, діджитальні кампанії, які складалися з охопної та перфоманс складових. Було проведено сегментування баз голосувальників та побудовано алгоритм їх активації для зростаннявідгуку кампаній. Залучено відомих футбольних блогерів і спортивні канали для забезпечення більшадресної комунікації.

Період: 2023

Результати: зростання кількості голосувань на 27%, зростання конверсії на 81%. Відбудова іміджу бренду як інноваційного

Наступний кейс