«Лев Матчу» від «Львівське 1715»
«Львівське 1715»
Ціль:
«Львівське 1715» є спонсором збірної України з футболу і за підсумками голосування вболівальниківнагороджує найкращого гравця матчу власною футбольною нагородою «Лев Матчу». Як залучити якнаймогабільше вболівальників голосувати під час матчу?
Ідея проекту:
Створити вболівальникам новий досвід голосування за допомогою сучасних технологій Smart-TV на платформі MEGOGO – можливість голосувати за «Лева Матчу» під час трансляції за допомогою пульту керування ТБ.
Медіа:
Стрімінгова платформа MEGOGO, діджитальні кампанії, які складалися з охопної та перфоманс складових. Було проведено сегментування баз голосувальників та побудовано алгоритм їх активації для зростаннявідгуку кампаній. Залучено відомих футбольних блогерів і спортивні канали для забезпечення більшадресної комунікації.
Період: 2023
Результати: зростання кількості голосувань на 27%, зростання конверсії на 81%. Відбудова іміджу бренду як інноваційного
Наступний кейс