«Львівське» – спонсор кінофільму «Довбуш»
Спонсор кінофільму «Довбуш»
Ціль:
Національна кампанія напередодні Дня Незалежності України мала за меті донесення позиціонуваннябренду «Львіське» про «Єднання» через платформу кіно та посилити лояльність до бренду. До прем’єри фільму також було випущено лімітовану серію банок пива «Львівське»
Ідея проекту:
Проведення комплексної 360-кампанії було розбито на три етапи: анонсування, іміджевий та PR-підтримка. На кожному етапі використовувалося різне таргетовання ЦА – від широкої і до сегментів: кіноманів, футбольних фанів та любителів історії
Медіа:
Кампанія на ТБ та стрімінгових платформах, в діджиталі, зовнішній рекламі та на радіо. У фільмі в якостіакторів було залучено відомих екс-футболістів збірної України Мілевського та Федецького, тому булостворено спещпроект на футбольному ресурсі Tribuna
Період: липень-вересень 2023
Результати: охоплення ЦА 91%, покращення іміджевих атрибутів бренду
Наступний кейс